Narrow your search

Library

KU Leuven (815)

UAntwerpen (467)

FOD/SPF PO (355)

UGent (341)

KBR (283)

VUB (270)

UCLouvain (257)

ULB (251)

UCLL (194)

ULiège (189)

More...

Resource type

book (1158)

dissertation (30)

periodical (2)

audio (1)

digital (1)


Language

English (528)

Dutch (414)

French (197)

German (13)

Undetermined (10)

More...

Year
From To Submit

2023 (12)

2022 (7)

2021 (12)

2020 (14)

2019 (7)

More...
Listing 1 - 10 of 1163 << page
of 117
>>
Sort by

Book
Marketingstrategie in ontwikkeling : van klassieke modellen naar waardemarketing
Author:
ISBN: 9789046904206 Year: 2014 Publisher: Bussum Coutinho

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Management strategies for the cloud revolution : how cloud computing is transforming business and why you can't afford to be left behind.
Author:
ISBN: 9780071740753 Year: 2010 Publisher: New York : McGraw-Hill,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Increase efficiency while saving money with "on-demand" computing. The biggest game-changing force in business since the creation of the Internet, cloud computing simplifies and lowers the cost of operations while providing flexibility and power you never dreamed possible. Make your strategic move now, with Management Strategies for the Cloud Revolution! " Management Strategies for the Cloud Revolution is an important work that captures the concepts and technological advances fueling the rapid adoption of cloud computing today. It illuminates how specific core technologies have led to the emergence of those patterns as the foundation for the next generation of IT-managed infrastructure. Inhoudsopgave : 1. The cloud revolution 2. The amorphous cloud 3. Virtualization changes everything 4. Just over the horizon, private clouds 5. The hybrid cloud 6. Overcoming resistance to the cloud 7. It reorganizes 8. Dangers abound: security in the cloud 9. Your cloud strategy: what kind of company do you want? 10. Calculating the future 11. Nebula: Nasa's strategic cloud

Keywords

Marketing --- Software. --- Strategieën.

Scenario Planning
Authors: ---
ISBN: 9780333993170 0333993179 Year: 2003 Publisher: Hampshire Palgrave

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
De militaire strategieën van het imperialisme
Year: 1999 Publisher: Brussel : IMAST,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Come si arma la rivoluzione : scritti militari 1921-1924
Authors: ---
Year: 1977 Publisher: Roma : Newton Compton,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Fonds Perrone


Book
Strategie en doelen bepalen
Author:
ISBN: 9039522421 Year: 2004 Publisher: Den Haag Academic service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Strategieontwikkeling is de fundamenteelste managementactiviteit van een organisatie. Strategieën zijn opgebouwd rond doelen; een goede strategie is onmogelijk vast te stellen zonder doelen. Het formuleren van goede doelen op managementniveau is echter een lastige klus. Strategie en doelen bepalen geeft managers inzicht in de manier waarop zij zinvolle doelen kunnen formuleren, en zo een antwoord kunnen geven op de vraag die hen voortdurend bezighoudt: wat moet de organisatie volgens mij bereiken?&#13;&#13;


Book
Méthode de conduite du changement : diagnostic, accompagnement, pilotage
Authors: ---
ISBN: 9782100543342 2100543342 Year: 2010 Publisher: Paris Dunod

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Marktgericht strategisch beleid
Author:
ISBN: 9789039520321 Year: 2005 Publisher: Den Haag Sdu

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Marketingstrategie
Authors: ---
ISBN: 9789001877217 Year: 2017 Publisher: Groningen Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Waarom slagen organisaties erin succesvol te zijn én te blijven in de sterk veranderende markten van vandaag? Wat is de sleutel tot commercieel succes? In Marketingstrategie leggen Ruud Frambach en Ed Nijssen je uit hoe strategische marketing een wezenlijke bijdrage levert aan het ontwikkelen en behouden van klanten.De modellen, de toepassingen en de geactualiseerde praktijkvoorbeelden in deze vijfde editie geven je de nodige houvast om in de praktijk zo effectief mogelijk te werk te gaan. In deze editie is meer aandacht voor dienstverlening, de invloed van internet en social media, customer communities en open innovatie.Marketingstrategie laat zien dat een succesvolle aanpak te leren valt. Het marketingplanningsproces loopt als een rode draad door het boek. De theorie is gebaseerd op de meest recente wetenschappelijke inzichten en toegankelijk vertaald naar de praktijk. Hiermee onderscheidt Marketingstrategie zich van andere boeken die een wetenschappelijk verantwoorde benadering missen.


Book
Sun Tzu voor managers : de 13 wetten van strategie
Authors: --- ---
ISBN: 9789047002031 Year: 2009 Publisher: Amsterdam Antwerpen Business Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 1163 << page
of 117
>>
Sort by